Glass med jordgubbar

Satt nyss och slängde i mig god glass och jordgubbar. Som Jessica har köpt. Sånt som hon brukade köpa med sig till våra kvällsfikor. Men nu fick jag äta det alldeles själv. Men än så länge går det ingen större nöd på mig. Träffade Nicole idag för en lunch. Hon hade med sig Mia, så vi satt och snackade och käka och hade trevligt.

Nu ikväll natta jag bebis som vi gör varje kväll och det gick hur bra som helst. Jag slår mig ner med min glass och äter och tänkte att jag skulle packa lite till midsommar då vi åker till landet. Men tji fick jag. Bebis vaknar, och vi försöker få han att somna om som brukar gå väldigt bra, bara man lägger sig brevid honom ett tag. Men inte idag, har prövat allt känns det som. Speldosan, tutte, napp, soffan, sängen, leka lite sen sova igen, prova sova själv. Men nää så nu gav jag upp och bebis sitter glad på golvet och gör sina akrobatiska konster medans han leker med sin leklåda. Busunge! När ska hans mamma få nån som helst egen tid?!?


Dagens bebis



Så här söt är man när man ska ut och åka båt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0