Helgen

Spenderades på landet. Var bara jag Jonas och Elias där. Och katterna såklart. Var så lugnt och mysigt. Jonas har jobbat flitigt med skrapning och slipning. Jag har gjort det jag kunnat men Elias har knappt sovit nånting på dagarna så han har varit lite gnällig av och till, så vi va mest i storstugan eftersom det regna hela lördagen. Hann inte måla men det gör vi till midsommarhelgen. Ååhhh det kommer bli så fint när det är klart.

Var på 18 års kalas idag. Det bjöds på buffe, kaffe och kaka. Gott och trevligt. Och Buddha var med min kompis. Men han satt mest och tiggde vid bordet. =) Datorpengar, fotbollar och luktagott fick han, en middag med bärs och lite gott godis. Tror och hoppas han blev nöjd med dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0