Målarfärg

Idag var vi och handlade färg till våran stuga på landet. Det blev saffransgul. Tror det kommer bli läckert. Åker imorgon, och så ska vi förhoppningsvis hinna måla innan vi åker hem. På söndagen åker vi direkt till 18 års kalas. Min bror (den yngsta) blir 18 på lördag. Nu är vi så stora alla barn, hinner inte riktigt med. Han bli myndig och allt. Men för mig kommer han alltid vara LILLA Jocke, och jag hans lillmamma som ska ta hand om honom =)

Sjöjungfrun är utläst och återlämnad. Bra bok som alltid när det gäller Läckberg. Nu kan jag återgå till min Larsson bok och därmed är mitt litteraturproblem löst.

Var och hämta mammas bilder från dop och bröllopet idag. Vilket betyder att jag kommer lite längre i min fotobok. Det är bara en data kvar att nalla från och det är Jennys. Får packa mitt lilla usb och bege mig till Essinge Island. Tänkte sysselsätta mig med fotoboken på landet när jag har en stund över (om man får nån sån på 2 vuxna och 3 minibusar), eftersom man inte behöver nåt internet för den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0