Min lilla valp

Min lilla älskling tror nog att han är en hund. Han låter som en valp, lite så ylande. Han sitter som en hund gör, lite så på snisken som ni vet hundar kan göra och så går han och bär saker i munnen precis som en hund.  Han har nog missuppfattat det hela. Jag får omskola honom till bebis igen =)




Förresten så satt han sig för första gången idag. Och han har börjat bli så stadig i kroppen. Idag stod han upp som ett uppochnedvänt V, rumpan rätt upp i vädret. Oj vad stolt jag är över min lilla pojke.

Nu måste jag gå och läsa klart min bok. Den ska vara inlämnad i morgon på bibblan. Måste lägga på en spurt så jag hinner bli klar.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0