Nymasserad

Svärmor kom förbi nu på kvällen. Och snäll som hon är fråga hon mig om jag vill ha lite massage innan hon gick? Och vem tusan tackar nej till massage? Så så fick det bli. En kvällsmassage. Åhh guu va skönt det var.

Annars har det varit en packarpysslar dag hemma. Fixat lite inför resan till landet, jag och Lilleman stannar kvar på landet i två veckor. Skönt! (tyvärr blir det inge bloggande från landet, no interneto on country) Ska fixa lite i våran stuga och hoppas på att värmen visar sig igen. Hittade en minikaffebryggare idag jag vill ha till stugan. Hajja mysigt att kunna ta sig sin morgonkaffe i stugan i lugn och ro, kliva ut på lillaltanen och mysa lite innan man kliver in i stora stugan till stora familjen.

Elias besökte tandsköterskan idag. Hon sa det man redan vet, godis en dag i veckan, inget saft och juice i nappflaskan och börja borsta tänderna redan nu. Så det ska vi göra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0