Poolparty

Idag blev det tjejkväll med mina bästa brudar. Mötte upp Jessica och Nicole. Handla mat och svängde våra lurviga mot Melanie. Väl framme där så startade vi med bad i poolen. Underbara 28 grader i poolen så jag Melanie och Elias hoppa ner och svalka oss. Alldeles underbart. Elias plaska och tyckte det var jättekul. Efter badet gick vi in och förberedde käket. Färskpotatis och sallad, för att sen knalla ut till grillen och grilla kött. Så galet god mat. Hunden Mac var med och höll ställningarna så klart! Avslutade det hela gjorde vi med kaffe och kanelbulle. Det kan lixom inte bli så mycket bättre än så. Utomhus i värmen, otroligt god mat och dem bästa vännerna. Aaahhhh!!!



Idag blir Elias 6 månader gammal och idag är det 7 år sen, ÅR hajja länge som jag och Jonas blev tillsammans. Känns rätt häftigt faktiskt! Grattis till oss! Och Puss till min kära!

Kommentarer
Postat av: Hillbillybaby

Ser sjukt mysigt ut! =)
Elias e såå söt på första bilden!

2008-06-03 @ 11:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0