Bråk med liten bebis

Har precis haft en fight med bebisen. Vi har lite olika åsikter. Han tycker inte att han ska behöva sova nu. Men det tycker jag. Än så länge vinner han eftersom det är ganska svårt att säga åt en 3 månaders att sova på beställning. Hans pappa försöker söva honom nu, men det låter fortfarande från sovrummet så jag tror inte han lyckas bättre än mig.

Har varit hemma i min farfars gamla lägenhet idag. Vi har röjt, röjt röjt och röjt. Frågan är vad man gör av allt, när han bott i samma trea i 40 år och nu flyttar in till en liten etta. Massa kasta blev det, massa hem till pappa och sortera och en del till farfars nya lägenhet. Och det är bara början. Ska bli intressant att se hur lång tid det kommer ta.

I morgon öppnar en ny barnklädesbutik här i Vällingby. Få se om man gör några justa fynd då.

Nu ska jag smyg in i sovrummet och se hur det går. Vore inte helt fel att få smyga ner i sängen och läsa nya boken utan att bli störd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0