Dagens kaka

Så, nu är det lite mer ordning på datorer och internet här hemma så nu klämmer vi till med dagen inlägg. Har varit på en lååång härlig promenad till skogs med familjen. Vi gick ner till badet och kollade läget. Massa söta änder vi träsket som trodde vi kom med mat. Dessvärre lämnade vi brödet hemma. Känner mig så fräck när man bara står där och tittar.

Vi knallade upp till centrum och lunchade och kollade lite butiker. Men det var lite för mycket folk så vi knallade hem och tog en vilopaus på soffan. I samma veva insåg jag att jag inte hade lust att laga nån mat. Så jag ringde mamma och bjöd in oss på middag. Tur var det för där bjöds det på god lördagsmiddag. Vi stannade på fika och kollade in melodifestivalen. Kollade med ett öga bara iof. Är ganska oinresserad av alla dessa kval innan stora finalen. Känns för mycket bara. Månader med festivalyra är ingenting fö mig direkt. Grande finale räcker gott.

Nu ska jag surfa in på www.kakburken.se en ny sajt jag hitta där dom har massa roligt bak. Vi håller juh på att planerar ett dop till våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0