EXIT

I dag öppnade Exit i centrum, en barnklädesbutik med massa roliga barnkläder till humana priser. Självklart var jag på plats. Eftersom det bara är barnkläder i butiken var jag inte ensam med barnvagn kan man lugnt säga. Så vi parkera vagnen i ett hörn och Elias fick hänga med på shoppingtur. Hitta ett set med jeans och tröja till han. Och en halsduk/scarf typ. Även present till kusin Petra som fyller år på söndag hittade vi.

Sen begav vi oss till Hässelby. Var bortbjudna på fika till en barndomsvän jag har tagit upp kontakten med igen då hon också fick barn -07. Himla trevligt.

Promenad hem och middag. Senare kom Jessica på en kvälsfika. Det är bra när hon kommer, får alltid saker gjorda som ligger på vänta-på-att-bli-gjorda-hyllan. I dag tex gjorde jag en passpartou till en ram med ett kort på bebis. Tummen upp för henne. (Och en liten tumme till mig som får saker gjorda)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0