Gårdagen

Dett inlägg skrev jag igår men det funka inta att ladda upp texten då,så nu kommer gårdagens text.

dag var det Elias som väckte mamma sin. Hans mamma tyckte vi kunde sova en timme till, men inte Elias. Så vi låg i sängen men var vakna. Vi fick mötas på mitten så att säga =) Elias gick på promenad med sin farmor så jag kunde gå på återbesök till MVC. Allt gick smidigt och kroppen har hämtat sig efter förlossningen. Jag har inga gravidkilon kvar utan är tillbaka på min ursrungsvikt. HEJA MIG!

Mötte upp moster Nina och fikade med henne och svärmor. Vi gick en liten shoppingrunda. Hittade en väska på rea. Tur för mig det som älskar väskor. Nina hitta kläder til Ella.

Jessica kom hit efter middagen och kollade Let´s dance. Jag håller även på att undervisar henne i barnaskötande så hon kan ta Elias framöver. Idag var första bajsblöjbytet. En som hon själv sa traumatisk upplevelse. Men det får vi träna lite på så går det som det dans på rosor som allt annat gör. Klarskolad snart med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0