Gips

Mitt senaste i alla projekt jag testar är gipsavjutning av bebis hand och fot. Men som vanligt när jag ska göra nånting som jag tror ska gå smärtfritt har jag ju fel. Jag börjar med trolldeg som man ska göra avtrycken i. Det gick sisådär med tanke på att Elias lägger en kastspya mitt i bunken med lera som jag ska trycka ner fötterna i... Men vi lyckades reparera lean och började på nytt. Foten gick skitbra! Men hur får man en bebis att slappna av i handen och FÖRSIKTIGT trycka ner den brevid foten. Jo men då ska ni få höra att det går inte alls. Det slutade med att Morris fick agera modell. Så nu har vi en bebisfot och en kissefot i gips. Väntar med spänning på resultatet. Gipset ligger på tork i köket serru.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0