Huvudvärk

Tanken var igår att jag som vanligt skulle ha min lilla dagbokskrivarstund på kvällen som jag alltid har. Men gårdagskvällen blev inte riktigt som tänkt. Jag hade under dan haft lite huvudvärk men tänkte inte speciellt mycket på det. Men när kvällen kom så tilltog värken och det blev värre värre. Tillslut hade jag så ont att jag kräktes. Och det har aldrig hänt mig förrut. Var lite jobbigt. Så det var bara sängen som gällde igår. Och sån tur hade jag att Elias inte ville bråka utan somnade istället på en gång. Lite annorlunda kväll för min del. Kan vara pga en visdomstand som bråkar denna huvudvärk visa sig.

Annars va söndagen lugn och trevlig. Hade fikagäster på eftermiddagen. Sen middag och en liten familjepromenad på det.

I dag har vi varit och kolla in kyrkan och vardagsrummet som salen kallas  där vi ska ha dopfika. Kommer bli himla bra det där tror jag. Eller jag vet rättare sagt =)

Nu ska snart Svenska bostäder komma och fixa lite småtrasiga prylar hemma. Ska försöka få till nya köksluckor också. Vill så gärna ha annan färg på luckorna, våra är gräsliga som vi har nu. Men tror tyvärr det är lönlöst. Men som man säger, skam den som ger sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0