Långpromenad

Imorse var jag tvungen att väcka Elias så att vi skulle hinna till utsatt tid. Det är första gången. Kändes verkligen taskigt att dra upp honom när han sov så sött. Som tur var somna han om i vagnen sen efter lite ombyte och frukost. Vi skulle nämnligen på promenad med min kollega Sofie och hennes lilla dotter. Först gick vi till våra chefer och visa upp våra sötnosar. Sen knalla vi till våra stuga vi jobbar på och hälsade. Sen knalla vi till baka hem och åt en väldigt sen lunch. Himla hurtig man varit idag.

Sen åkte jag och pappa till farfar och plocka ihop lite personligheter till honom. När Jonas kom så packa vi ihop bilen och åkte till farfars nya boende. Tror det kommer bli super för farfar. FIn lägenhet och bra och trevlig våning. Och han verkar själv vara med på noterna. Det känns himla bra, jobbigt när man måste flytta dem utan att dem själva vill. Nu ska vi bara rensa gamla lägenheten och få dit möbler och inredning tror jag det blir helylle där.

Eftersom vi inte orka laga mat ida blev det ett stopp på grillen på vägen hem. Smarrigt. Nu ska jag förflytta den sovande bebisen jag har på magen till sängen. Får vi se om man måste dyka ner själv på en gång eller om man kan få 30 min egentid innan det är dags att tacka för sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0