Lyxproblem

Jag har hittat en mobil som jag är lite kär i. Den är billig just nu. Men jag har egentligen inte råd att köpa den, har lite andra utgifter just nu om man säger så. Och kommer ha det ett par veckor fram över. Visserligen roliga utlägg, men dock fortfarande ett lyx problem, min mobil är juh nästan 2.5 år gammal. En pensionärmobil =)

Utflykten till stan var trevlig. Hittade vad jag behövde på Panduro. Ella fick välja lunch, donken så klart. Sen var hon inte på mer shoppinghumör så vi gick till kulturhuset och lekte. Eftersom vi hade sovande bebis i vagn fick vi smita förbi den långa kön och komma in ändå. Värsta lyxen eftersom jag var på väg och vända pga av kön.

Heja Tina, rätta vinnaren av Lets dance!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0