Nostalgitripp

Min farfar ska har flyttat till ett äldreboende. Var hemma i hans gamla lägenhet med pappa och kollade läget idag och hämtade lite saker han skulle ha i nya kvarten. Vad massa minnen det drog när vi kom dit och tittade runt lite. Massa saker som jag har gjort, gipstavlor, pärlplattor med mera fanns lite här och var. Hittade även tidningsurklipp från när pappa var tre år gammal och blev påkörd av en bil. Vilka grejjer.

Idag rigde våran husvärd och berätta att vi kunde gå till områdeskntoret och få välja nya luckor till köket. Lyckan är gjord, jag slipper ett blålila kök =)

Elias är värd en guldmedalj. Idag fick han två vaccinationsprutor. Den märkte han inte alls av, den andra gnydde han lite över (den sprutan svider tydligen) Han e juh modigare än va jag e å då är han bara 3 månader gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0