Nostalgitripp

Sitter och kollar på bilder från när Elias föddes .Det känns som en evighet sen, men är inte mer än 14 veckor sen. Tänker på förlossnigen och tiden som gravid. Är väldigt facinerad av den tiden. Speciellt förlossningen. Att det kunde gå så fort, att det kunde vara så enkelt. (får man säga så om en förlossning). Jo visst gör det ont, men som alla som fött barn vet, det är en smärta som man gärna tar sig igenom för man vet vad slutresultatet har att erbjuda. Det magiska ögonblicket när vi på sjukhuset visar upp honom för min mamma pappa och bror. Den stolthet man bär inom sig är helt otrolig. Tänk att jag har, att jag kunde, att jag är mamma. Det är magiskt, och det går inte riktigt att beskriva man måste uppleva det för att till max känna denna enorma känsla. GAAAHHHH!





Kommentarer
Postat av: sofia

vad fint du skriver. det måste vara något magist med en graviditet, längtar till den dag när jag ska ha en alldeles egen bebis.

2008-03-18 @ 22:24:23
URL: http://souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0