Ont inombords

Elias är och meckar med bilen med sin pappa. Allt har gått jättebra, men sen blir han ledsen lagom till att bilen är upphissad för lagning. Och ingenting hjälper. Jonas ringer och Elias gråter. Och jag sitter hemma och kan ingenting göra. Lider med dem båda. Det gör ont inombords och jag känner mig så hjälplös.

För övrigt så har jag varit med Jessica på invigningen av Vällingby city och K:fem idag. Visst det var fint, men ingen WOW upplevelse, Gina är kul att ha i v-by eftersom jag gärna handlar en hel del av mina kläder där, men annars var dem flesta butikerna lite för "fina" för mig. Men det ska bli intressant och se hur det går för Vällingby nu när det äntligen är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0