Prinsessan

I dag fick jag känna mig som en riktigt prinsessa. Det var provsminkning idag och vad mycket lite smink och hårspray kan göra. Tack vare Melanie (underbar som du e) så kände jag mig som en prinnsesa som skulle på bal. Jonas kände inte igen mig när han kom hem, det var knappt så jag själv gjorde det när jag gick förbi spelgeln.



I dag åt vi våffel lunch, alldeles för sällan som vi äter våfflor, det är juh himla gott alltså. Men vi har ett så mesigt våffeljärn så dom blir inte så goda som dom skulle kunna bli, du vet så där frasiga å goda. Man ska ha ett riktigt gammalt järn, gjutjärn helst. Då jävlar anama.

Nu måste jag göra såna här saker som e så ruskigt kul, hänga tvätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0