The Lööw sisters

I dag var Elias och jag och träffade våra mest trogna läsare, the ones and only Lööw sisters. Vi tog en fika och leta efter nya lattemuggar. Men mest träffade vi massa folk som vi fastnade med till höger och vänster. Var inte hemma förrän middagstid.

Det enda roliga jag hittade fick jag inte ens köpa. En mimiatyrkundvagn. Asaballecool! Men Jessica hotade med att ringa Jonas om jag köpte den. Så jag lät bli för den här gången. Men man vet aldrig, jag kanske tassar in på tå och smyger ner den i shoppingbagen =)

Gipset har torkat och det blev faktiskt bra tycker jag. Krävs några gjutningar till innan det blir perfekt. Men resultatet var bra mycket bättre än väntat! Kul!

Det prasslar i hela huset just nu, och vad beror då detta på? Jo Jonas har fotbadat sina fötter, och han avslutar det hela med att toksmörja in dem och sen sätta på ett par plastpåsar och sen hoppa i tofflorna. Lite gulligt tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0