Åhh dyk

Frasen man använder på babysimmet. Precis innan bebisen hamnar under vattnet. -Åhh dyk! Det var vårt första dyk idag, synd bara att Jonas som filmade hela dyket inte tröck på rec knappen. *korkat* Han stod med kameran så laddad och (trodde vi) filmade hela dyket. Men när vi kommer hem och skulle kolla ser vi att just den scenen inte är med...

Elias tänker inte sova ikväll tydligen. Han har legat vaken i sängen nu i nån timme och jollrat med sig själv. Har provat natta honom flera gånger, det slutar varje gång med att han plockar nappen ur mun tittar på mig med sina stora ögon och säger Ahhhhh mhhhhhh!

Träffa Annica och Josef i förgår. Knalla förbi dem och stannade til och snacka. Blev att vi umgicks nån timme. Annica har alltid varit min bästis storasyster genom åren. Men nu när man är lite äldre inser jag mer och mer att jag verkligen trivs i hennes sällskap och man nu kan benämna henne som sin egen kompis. Inte som sin kompis syster. Härligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0