Babysim

Var på vår andra simlektion idag. Och tror nästan det är det roligaste jag gjort med Elias. Han fullkomligt älskar att ligga ner i vattnet och plaska och leka. Nästa vecka ska vi göra första dyket (som jag för övrigt är så snäll och låter hans pappa få göra med honom.)

Annars har jag varit på promenad med två tjejer från min mammagrupp idag. Kul och skaffa lite nya mammakompisar att umgås med på dagarna.

Sen var det smörgåstårteshopping. Sprang med brorsan, Ella och Elias på coopen. Fick ihop allting tror jag. Gick himla smidigt, skönt! Tur att jag har så mycket hjälp. Åkte till mamma och lämna allting.

Sen hem och få lite fikasällskap av Jescan, Jonas skulle till lillebror och mecka dator. Idag gick även läggningen av Elias MYCKET bättre än det gjort tidigare kvällar. Då har det varit alldeles upp och ner.

Nu ska jag stryka soffkuddsöverdrag. Inte illa va =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0