Backstreet back

Valborgsfirande blev det väldigt lite av igår. Men dock lagom för mig. Var på iddag hos mamma och sen ner en sväng till parkleken Ådalen och kika lite. Min bror hade uppträdande med sina kompiar som Backstreet boys. Och eftersom det var mina absolut största idoler som liten var det kul att se honom uppträda som just dessa. Han är duktig Jocke!
Idag 1 maj är vi lediga hela familjen. Skönt! Stökar runt lite hemma och fixar. Elias vaknade 7 idag så vi har hunnit med en del redan. (Vi gav pappan sovmorgon, han är en riktig sjusovare och sov till tolv.)

I morgon är sista osa datum till våran lilla fest och det är några som inte svarat än. Ska bli kul och se om dem gör det i tid eller inte...

Kommentarer
Postat av: Anna Olsson

inte jag väl?

2008-05-02 @ 10:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0