Bra eller anus

Så som FIlip och Fredrik gör ska jag dela upp dagen i bra och anus.

BRA:
Ella hade dagisfest idag. Trevligt att umgås med den familjen. Och Ella sjöng massa fina sånger med sina kompisar.
Jenny min kusin, för trevligt sällskap och som hjälpte mig att barnvakta Elias idag.
Att bilen är såld (bilen är kvar, men handpenning är betald)

ANUS:
Min satans jävla visdomstand (ursäkta språket) Va hos tandläkaren idag och den ska nu operaras bort. Var och spolade och röntgade idag. Är så svullen om kinden så det ser ut som jag har en pingisboll i munnen. Och det gör ont, faan vad ont det gör just nu.
Tandläkarpriser. Dagens besök som innebar en spolning i tandköttsfickan och en röntgenbild kosta 544 kr. Galet!
Elias röda rodnad på kinden. Vet inte vad det är men det ser läskigt ut och rinner vätska från det.

Nu måste jag fortsätta läsa min spännande bok. Stieg Larsson - Flickan som lekte med elden

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! är du intresserad av en ny bloggdesign? var då med i mina utlottningar! eller adda mig på msn: [email protected] ha en bra kväll! (:

2008-05-22 @ 22:43:10
URL: http://ninnaa.blogg.se
Postat av: Carmen

blev helt uppskrämd av ditt tandläkarbesök nu.. :S Jag
har själv jätte problem med tre av mina visdomständer...
hoppas det inte blir så där illa.. :/ lycka till med din!

2008-05-22 @ 22:51:11
URL: http://carmenj.blogg.se
Postat av: mia

haha :O

2008-05-22 @ 22:52:14
URL: http://meandmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0