Bröllopet

Tror nog jag har hunnit smälta det mesta nu. Vigseln gick fint. Dopet likaså, bara det att Elias vägra sluta skrika om han inte fick mat. Så det var bara att amma honom mitt under dopet. Vad säger man, nöden har inga lagar. Våran lilla fest vi hade efteråt var alldles lagom tycker jag. Vi fick med lite av allt, live musik, god smörgåstårta. Ett tal och härliga tårtor. Skålade gjorde vi med. Det enda som jag glömde som gör mig lite ledsen är att jag glömde gästboken som gästerna skulle skriva en liten hälsning i... Men men sånt är livet. Mina blommor var nog dem vackraste jag sett!
Lite bilder från dagen kommer här! *njuter av att se*

               

SKÅL! Och tack alla som kom och gjorde denna dag som den blev, JAG ÄLSKAR ER ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0