Elitloppet 08

I dag var det Valla med farsan, hans 2 polare och Elias. Började med en picnic vid Sundby, brevid en liten damm. Gott och trevligt. Och sen knalla vi in. Jag fick ett program och kollade igenom det (ska tillägas att jag inget kan om trav). Gick sen ner och stsade på det jag valt. Och som vanligt dem gångerna jag spelar vann jag. Spelar om småpengar men jag vinner. Dubbla pengarna jag satsa och lite till. Grattis mig! Pappa han umgicks mest med Elias. Och drack lite öl =)

Igår åkte vi hem till pappa. Jag på förmiddagen och Jonas efter jobbet. Tanden har bråkat hela tiden. Är ruskigt svullen och det värker hela tiden. Knaprar piller hela tiden (alvedon och pencillin) och det blir lite bättre men är dock väldigt jobbigt ändå. Svårt att äta, svårt att prata. Usch!

Kollar på schlager festivalen. Min favorit hittils är Danmark faktiskt. Jonas tror att Ukraina vinner. Vi får väl se. Ska ta en liten paus nu och natta Lillemannen om det går. Han låter inte så trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0