Hysteri

Läst några av dem "stora" bloggarna precis. Känns lite som divor dessa tjejer. Dem som har blivit så stora känns ganska lika när man tänker efter, både innehåll och uppträdande på tjejerna. Tacka vet jag mina favoritbloggar. Jag har ju ett par jag läser nästan dagligen eller så fort dem uppdateras.
Goddamnit - Petter
Deckarmamma - Cammila Läckberg
Hillbillybaby
Jackie90
Fattibumbum
Myzanskrypin
Känns som lite roligre och mer normala bloggar. Själv skriver jag för mig själv lixom. För att jag vill skriva av mig lite. Ett bra sätt att avrunda dan. Och visst om man vill det gärna hylla nån/något. Men dessa personer som använder bloggen till att smutskasta någon eller lägga ut bilder/kommentarer, det är lågt (lägre än Glocalnet)!! Fan va rolig jag kan vara (garvar åt mig själv). Vi får väl se när man får en inbjudan till blogg mingel HAHA! Never ever!

Elias hade 6 månaders kontroll idag. Prima kille, pjup pjup! Allt va i sin ordning. Och vad beträffar hans kind så är det en hudinfektion. Blev pencilinkur på 10 dagar. Men pencilinet vi fick är bara hållbart i 7 !?!, så vi måste tillbaka och hämta ut en ny kur även om den vi köpt inte tar slut. UDDA! Sen har vi vart i farten precis hela dan, sprungit både i stan och Vällingby. Men inte hittar jag nåt av det jag vill ha. Men dock köpte jag  en minipool  till  Elias. Han älskar ju  att bada.

Som vanligt blir klockan på tok för mycket, jag som ska sova kl 23. Men som varje kväll jag sitter vid min data och bloggar, Jonas sitter vid sin och läser om bilar. Är det socialt beetende? Ja vi kan ju chatta med varandra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0