Loppa

Vår käraste kissekatt har varit generös och plockat med sig loppor hem. Dessa har hoppat över på oss och bitit glatt på hela benen. Underbart så här dan före dan med rödbitna ben och allt. Skönt att man ska ha långklänning som täcker benen. Blir frontline ikväll!!

Imorgon smäller det, Jag ska gifta mig! Hjälp! Så underbart samtidigt som det är helt skitläskigt! Massa fixa idag har det varit, tårtor, smörgåstårtor, duka kyrkan, blommorna... Sitter här helt slut och hoppas på att jag får en god natt sömn utan massa läskiga konstiga drömmar jag haft senaste tiden, loppbett eller piggelin bebis. Bara sömn och inget annat. Är en stor dag imorgon. Näst efter Elias den största i mitt liv vill jag påstå.

Kommentarer
Postat av: Jackie

Hoppas den stora dagen blev lyckad!
Grattis!!! =D

2008-05-10 @ 12:24:34
URL: http://jackie90.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0