Resebloggen

Om 25 dagar lämnar tjejerna oss i sticket. Dem reser till solen värmen och stranden. Kvar blir vi här i Sverige. Deras stora problem är packningen. Efterfrågan på denna reseblogg har varit stor så här kommer den:

www.fattibumbum.blogg.se

Det var trevligt att komma ut idag. Vi lunchade pratade och barnen lekte. Sen gick vi på promenad.
Väl hemma hann jag dammsuga och plocka lite =) innan nästa gäst kom. Det var min kära vän Anna som kom på kaffe och bulle. Kul att träffa henne, vi ses på tok för sällan. Ska nog bjuda hem henne och hennes karl på middag som tack för senast.

Nu ska jag skriva matlista. Ekar tomt i alla skåp och jag är såååå less på att äta pastasallad på köttbullar majs å gurka (barnmaten som blev över från dopet) vill ha lite riktig mat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0