Toktrött

Natta Elias för en stund sen, det sluta med att vi båda somnade gott. Antar att det inte är första gången man somnar när det ska nattas barn =)

Picnic idag igen, denna gång med Elias sysslingar Milton och Oliver Var nere vid Essinge stranden. Jenny hade gjort en sallad med quinoa och korv. Mums. Innan det var vi på Biltema, handla massa gojs till bilen och innan det var vi ute på gården hemma och lattjade.

Efter dagens högsommarvärme måste jag nu ta mig till duschen. Man har ju inte hunnit vänja sig vid klimatet och värmen. Känner mig som en klisterburk.

Är liteavundsjuk på min mamma. Hon och vänninan åkte på en dagsuflykt till Trosa och strosade runt och fikade och hade trevligt. Jag vill nog också göra en sån trevlig utflykt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0