Underhållande

Min blivande är en ganska rolig karl. Till middag skulle vi äta en sallad. Hemma hade vi basen, om man säger så... sallad, tomat, gul paprika och fetaost. Jonas säger att han springer till affären för att köpa nåt lite matigare til salladen och frågar vad jag vill ha? -Ta vad som helst, säger jag. Ok, han tar på sig och går. Vad har han då handlat för matigt och gott när han kommer hem? Jo en grön paprika och en sockerdricka!?! Jo det e sant! Det var hans ide på matigare sallad, e han underhållande eller?

Hämta ringarna idag, hämta kostym på kemtvätt och fick hem min klännig klar. Köpte blommor til borden och barnens mat. Nu fan e det nervöst. Tack alla snälla som hjälper oss så mycket!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Nu är det inte länge kvar. Lycka till! Ska bli underbart att få dela den dagen med er. Kram på er!

2008-05-09 @ 20:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0