100 bullar

Bullbakardag idag! Har degat och degat, kanelbullar, vaniljbullar och krdemummabullar. Fy tusan så gott det blev. Elias fick smaka på sin första bulle nånsin idag och det tyckte han inte va fy skam. Han blev lite småputt när han inte fick mer (hans mamma tröck lixom i sig 4 bullar). Eftersom dom i huvudsak är till min älskades 1-års kalas (fatta att han blir 1 år) måste han ju få provsmka en.

Innan bullarna var vi på babysimmet hela familjen idag. Eftersom Jonas ska ta över rodret i januari tyckte jag att det var bra att ta med honom och visa lite vad vi sysslar med så han inte känner sig helt nollställd när det är han som ska gå. Är så himla mysigt att bada tillsammans hela familjen.

När vi knalla hemåt börjar det småregna, det går över till riktigt regn, som sen blir snöblandat för att slutligen bli riktig snö som faller. Måste införskaffa mig ett par gummistövlar nu. Blir blöt varje gång jag går ut och det är blött på marken. Blö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0