Brunch och gokart

Har varit iväg med min familj på brunch och gokart idag. Brunchen åt vi på restaurang Fåfängan. Ett underbart litet ställe. Ruskigt god mat och utsikten över Stockholm var perfekt. Kocken kom ut med en glass till Elias efter maten. Det var en syn för gudarna. Tänk er en snart 1 årig kille får en stor glasstrut som han promt ska hålla själv. Kan ju säga att det mesta inte hamna i munnen utan det hamna runt den. Så duktig liten kille jag har. Sen åkte vi iväg å körde gokart. Kul med gokart, jag vann inte men det e skitsamma, jag hade kul. Mammas initiativ till denna trevliga familjeafton. Hoppas det blir lite tradition det här. Vi gick på brunch första gången för ett år sen (exakt en vecka innan Elias föddes. Då var jag stoor.) Och nu ett år senare åkte vi iväg igen. Nu för tiden är det ju inte så ofta man träffas allihopa, så jag hoppas vi kan fortsätta med det.

Imorgon är tanken att vi ska baka lite bullar. Är ju dags för 1-årskalas snart och då måste det finnas gottis. Bara mitt illamående går över. Åt rester ikväll och eftter det blev jag alldeles illamående. Inte kul!

Ska be min mamma skicka över en bild på mitt charmtroll när han äter glass. Min kamera hade som vanligt inga batterier så jag får snylta ett kort från min mor som har en alldeles ny kamera. Det är ett sånt tillfälle man måste se =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0