Helgen

Helgen rusar förbi som vanligt! Lördagen spenderades på Älvsjömässan, UnderBaraBarn. Väldigt trevligt att komma hemifrån utan barn. Mässan var bra, inte lika bra som tidigare år, men dock bra. Åkte med Nina hem efter mässan och så samlades vi hela hennes och min familj för att gå på restaurang. Blev en trevlig thairestaurang i Äppelviken. Väl hemma hade jag en underbar lördagkväll med min make. Väldigt ofta så sitter vi vid varsin dumburk och surfar tills det är dags för läggning. Men inte igår, vi satt och mös och pratade hela kvällen, inte om väder och jobbet och såna vardagliga småtråkiga saker. Utan trevliga intressanta samtal.

Idag har vi varit på min morfars grav, vi tog med mormor, sen gick vi och fikade hemma hos henne med hela tjocka släkten.

Nu ska jag fixa vårat akvarium, vi har en terrorist hemma som fixar saker på sitt sätt. Hans mammas sätt är helt fel, vi har lite delade åsikter i den frågan.

Akvarieterroristen


Kommentarer
Postat av: Evelina.

Ville bara lämna en stor söndags KRAM till er!!!

KRAM

2008-11-02 @ 21:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0