In love

Jag är nog lite kär i Kevin (från Idol). Vilken glädjespridare. Han e så sprudlande levande härlig! Vill bara upp å hoppa å sjunga. Å så kan han ju sjunga helt galet bra. Må han vinna!

Hade hund och bebisbesök hemma idag. En back in the days vän var här hemma med sin 4 veckor gamla dotter och hund. En vääldigt väldigt busig hund. När vi satt i vardagsrummet smet han in i köket och snodde en macka som låg på bordet, han lever efter filosofin help yourself. När Elias fick majskrokar var han snabb, han snodde dom urhanden på han när han inte år upp dessa. Ett riktigt charmtroll med andra ord. Och lilla Noelle, så liten så underbar. Ställer samma fråga som alla, har min varit så liten?

Elias börjar bara förstå mer och mer. När han gör nåt bus och man säger åt han på skarpen så tittar han på en och ser att man inte är glad, då tar han fram läppen och ser lite ledsen ut, sen börjar han gråta och kommer till en och ska få en kram.

Fick ett väldigt glatt sms på min telefon idag: Familjedag. Lördag 15 nov blir det brunch och go-kart. Mor och far bjuder. Sånt erbjuds inte varje dag. Jag har nog dom bästa föräldrarna va?

Elias & Theo



Kommentarer
Postat av: Evelina.

Vill bara kika förbi å lämna en helg kram å önska er en underbar helg. kram på er! =)

Från oss i Norr.

2008-11-07 @ 23:00:24
URL: http://myzanskrypin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0