Inregnad

Mot min vilja blir det en innedag idag. Regnet vräker ner ute och det känns inte som promenadväder eller uteaktiviteter alls för den delen. Lillemannen ligger och sover så jag ska ha en LUGN stund för mig själv. Ta en dusch, brygga en kopp kaffe och sen klippa och klistra ihop ett litet fotocolage (vet inte hur det stavas) som är omöjligt att göra när han är vaken. Ska bli en present till Jonas mormor som fyllt 70 år.

Sen ska jag kolla lite i Ikea-katalogen. Behöver köpa en möbel till Elias där han kan ha sina prylar i. Eftersom vi än bara bor i en tvåa får han ha en liten lekhörna i vardagsrummet. Och då måste vi hitta nåt funktionellt och snyggt som inte får kosta för mycket.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tur ni har IKEA nära er...erkänner att jag är avis

Mindre roligt med erat väder idag så du inte tog dig ut. Kram

2008-11-18 @ 15:26:31
URL: http://myzanskrypin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0