Jag samlar på

Kalla mig konstig om du vill, men nu vet jag vad jag samlar på. Bamse tröjor till lillemannen. Har slagit mig att mina senaste 10 bud jag har lagt på Tradera är på Bamsetröjor, jag håller koll och kommer den in ett nytt objekt som jag gillar är jag snabbt framme och budar. Tror jag har 8 olika tröjor redan och fler blir det.




Här är fyra av tröjorna som jag budar på just nu

Annars så ska jag skriva matlista nu, måste handla lite mat och att laga mat är så dötrist så det behövs lista för att få ihop ett rullande matschema.



Kommentarer
Postat av: Linda

Ja två st har vi hunnit med:-) Ville gärna ha 2st tätt.

Jo men det var noh jag, hälsade på min bror som bor där.

Bor i Grimsta nu/ vid råcksta träsk.

Bor ni kvar på jämtlandsgatan?

2008-11-21 @ 09:00:29
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0