Klisterlapp

Att Elias har blivit mammig är det ingen tvekan om. När vi simma idag satt han som en klisterlapp på mig hea tiden, jag behövde inte ens hålla han det skötte han så bra själv. Jag kunde inte göra nåt. Men tydligen är det ganska vanligt vid denna ålder, dom var tre stycken småttingar som satt som klisterlappar på sina mammor.

Sen tog vi tuben in til stan för lite lek i kulturhuset. Elias mormor mötte upp oss och bjöd på god lunch. Ella och Erik var redan på plats. Efter lunch blev det ännu mer lek. När barnen tillslut somnade i vagnarna gick vi på lite julklappsshopping, en fika också blev det. Har nästan glömt hur gott det var med chailatte. Mmm!

Imorgon ska vi hem till Camilla och Adrian. Adrian är en pojke på 7 veckor. Mmm ska gosa in mig i han och suktas lite. 

Kommentarer
Postat av: Linda

Men hej Tina!

Linda här, Fredriks ex...

Vilken jätte fin blogg och super söt son ni har:-)

Ville bara säga hej:-)

2008-11-19 @ 22:19:28
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0