Kvällen

Husvärden kom i hygglig tid. Lagom tills Elias sovit lunch. Han visade felet på spisen. Superlätt fixat men svårt om man inte visste om det. Så nu vet vi hur vi löser problemet om det skulle uppstå igen. Så fort vi var klara med det åt vi lite mellis, Elias är riktigt förtjust i mandariner. Så det fick det bli idag. Vi klädde sen på oss och så gick vi ut. Köpte lite julklappar och bara lapade frisk luft och ljus från himlen. Vi har varit inne så mycket så jag börjar tröttna på det. 

Väl hemma igen åt vi middag och efter det invigde vi lite skoj till Elias kalas. Och han var stormförtjust. Blir nog en hit på lördag tror jag det. När Elias väl somnat så satt jag å Jonas i soffan med en varsin varm choklad med grädde och mös. Inte helt fel må jag säga.

Förresten angående Bamsetröjorna på Tradera så vann jag tre av fyra. En t-shirt med bamsegänget i båt som jag inte vann. Annars kamma jag hem dom alla, för strax över 100 kr (för alla 3 alltså) Taget!

INVIGNING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0