Liten färgklick

Elias har lärt sig nya saker. Han har fått en sån här ask med klossar i olika former som man ska passa ner i rätt hål. Det fixar han! Han testar sig fram och till slut får han ner rätt kloss i rätt hål! Heja min kille! Rätt faschinerande att se hur han tänker, känner och testar. Och när han till slut lyckas.  Och vad han har börjat klättra, just nu har vi en bilbarnstol ståendes i vardagsrummet, den klättrar han upp i och står och balanserar. Faktiskt utan att ramla (än så länge ska man kanske säga)

Träffade Jess idag i SemperVillage, fikade och hitta lite julklappar till småttingarna i familjen. Hem och laga mat. Och till slut, äntligen så har Jonas skruvat fast sista bokhyllan i väggen. Nu kan jag börja plocka in den sista kartongen och få lite ordning hemma äntligen. Måste ha det fint hemma nu när vi närmar oss 1-års kalaset!

En liten färklick i dessa grå trista dagar



Kommentarer
Postat av: Natalie

Han är så SÖT =)

han kommer få tjejer som springer efter honom när han blir äldre tina!

haha.. förresten ville jag också säga att det gick jätte bra på tradera igår efter att jag pratat med dig, jag vann faktiskt med högst bud! Tack tina =)



kram natalie

2008-11-13 @ 14:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0