Middagstider

Sitter hemma hos min mamma, på brorsans dator. Vi är här på middag. Lasange står i ugnen och det skall smaka. Innan vi kom smet jag in och köpte en julklapp till Elias. Har suktat efter denna ett tag men inte gjort slag i saken. Men så igår damp det ner en 30% kupong på denna butik så då gjorde jag slag i saken. Duktiga jag!

Tll efterätt blir det en hallonpaj med vaniljsås. Inte heller det så illa.

Idag gick alla inbjudningar till Elias kalas ut via sms. En del svar kom omgående, andra väntar. Tror iof att dom flesta kommer. Laddar redan nu med bak och fix, ska bli skoj med kalas. Första egna barnkalaset!

Nu ska vi kolla Tradera en snabbis innan vi intar matposition. Grrreat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0