På begäran!

Sista babysimmet för i år var vi på idag. Fick med oss kort som vi tog för ett par veckor sen, såg inte riktigt kloka ut nån av oss, men alltid en kul grej att ha. Elias fortsätter simma i januari, men inte med mig utan med sin pappa. En annan måste ju masa sig tillbaka till sitt jobb.

Har pratat med en av läsarna (min kära mamma :) och hon önskar lite mer bilder i bloggen. Och det har hon ju egentligen helt rätt i. Men har inte haft nå batterier i kameran och allt har lixom hamnat på efterkälken. Skulle vilja ha en ny kamera, men jag ska skärpa till mig å få in lite fina bilder. Är ju inte kameralös iaf. Tills vidare hjälpte mamma mig med lite fina kort. Hon har köpt sig en ny fin kamera och bjussar på några bilder.  Börjar med lite härligheter från våran härliga familjedag vi hade förra lördagen.


Efterrätt till Elias (och ingen annan) från självaste kocken


Gokartgänget, jag Jonas och min bröder, HEJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0