Visning

Var på en lägenhetsvisning med min mamma idag. Lite avundsjuk på henne som får möjlighet till en så fin lägenhet som den vi såg. Värsta sjöutsikten. När du går ut på balkongen hör du vattnet klucka ljuvligt. Tänk att gå ut med ditt morgonkaffe och se havet, båtar, fåglar och inte en enda bil. Underbart! Mamma, jag håller tummarna för dig (för mig också lite). Mamma bjöd på takeaway mat efter visningen. Gott vardet också. Tog vårrullar till förrätt, dom var himla goda. Jag har en snäll mamma jag.

Igår var jag ute och handla julklappar till alla barnen i familjen. Skönt att man har kommit igång med klapparna. Hade Jess med mig som sällskap. Tog även en lunch med henne och sen gjorde jag henne sällskap till ett läkarbesök.

Nu är det nån som ligger och hojtar i sängen. Han har blivit erbjuden fotmassage och man måste väl hålla sitt löfte också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0