10 månader

Idag blr min kille 10 månader gammal. Och vi var på BVC idag, han väger 11.150 gram och är 79 cm lång. Han har växt min kille.

Min kusin och Elias sysslingar kom och hälsa på idag. Vad stor Mille har blivit. Han kryper i en farlig fart, ställer sig upp och snackar massvis. Det gjorde han inte senast jag träffa honom. Snacka om utveckling. Det är så häftigt att se. jenny hade haftdet jättebra i Kina och köpt en fin vinterjacka till Elias. Jättebra då jag inte hittat nån på klädbytardagarna, eller tyckt dom i affären varit för dyra (risken är ju stor att han bara använder jackan denna vinter, och då vill man inte betala 500 spänn för en)

Pappa kom efter jobbet. Han hjälpte till att få vitrindörrarna på plats. Det artar sig nu. Ska snart börrja fylla skåpen med sakerna och så kan vi äntligen börja få det beboligt hemma! YES! Skönt med en så snäll pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0