15 oktober

En dag som alla andra kan man säga. Lunch i Alvik med lilla Tjobben. Promenad efteråt längs Stockholms vatten. Stockholm är en fin stad vill jag säga. Min lilleman tog en eftermiddagslur men Tjobben tyckte inte han var trött så han har varit vaken hela dagen utan vila. Lite nyfiken på hur kvällen blev för dom?

På vägen hem stannade vi på Djurkompaniet, nu har jag beställt en akvariemöbel så vi kan möblera klart hemma innan årets slut.

Efter middagen kom svärmor och ringde på dörren. Även Nicole kom så jag fick lite trevligt kvällssällskap.

Svärmor och Jonas natta Elias så jag slapp göra nånting i kväll. Himla lyxigt. Skönt iof å veta att det funkar då jag ska ut på trevligheter i morgon kväll och inte kommer hem förrän sent.

Missan ligger på ryggstödet här i soffan och bufflar på mig. Hon vill ha min uppmärksamhet och det ska hon faktiskt få nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0