Åkpåse

Rensnigen fortskred ända fram till sen eftermiddag. Vi har nog slängt nånstans runt 5 sopsäckar med saker. Det är ganska mycket det med tanke på att det bara legat i lådor och skåp. Så även om det inte är så mycket man ser så är det himla skönt att veta att varje gång du går in i garderoben behöver du inte kliva över nånting för att komma in. DET är skönt!

Efter allt stök och bök bjöd jag in oss till mamma för lite god middag. Skönt med sällskap och att slippa laga mat efter en hel dags röj. Elias plocka fram sin åkpåse idag som han har i vagnen, kan säga att han såg ut att ha det ruskigt varmt och skönt i sin vagn. Nästan så man själv ville krypa ner och gosa. Nu är den kalla hösten här. HUA!

Förreten prata med min pappa idag. Han berätta att igår kväll knackade det på dörren. Pappa går och öppnar och där står en väldigt full pojk i ca 18 års åldern varpå han säger -Får jag sova här, jag har bott i det här huset? Men hallå, vem gör så? Har man rätt att sova i ett hus bara för att man en gång i tiden bodde där? Vilka fasoner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0