Bamse

Blev en trevlig stund på öppna förskolan. Och billigt fika, ja ta mig tusan, 8 kr för en kopp te och en äppelkaka med vanijsås. Perfekt! Vuxet sällskap, barnvänligt, och billigt fika. Det kan ju knappast bli bättre.

Hem och äta pannkisar. Elias va så duktig, han åt både soppan och pannkakan. Det e mammas pojke det. Efter maten gick vi på en kvällspromenad. Jonas var rastlös och ville komma ut. Vi hamnade på Lindex och dom hade erbjudande på moccasiner, köp ett bamse plagg så får du moccisar för halva priset. Och eftersom jag är SÅ bamsekär så blev det en tröja och ett par moccisar. Sweet!

Kommentarer
Postat av: nicole

Hej gumman

sorry att jag inte hört av mig, g´har vart så trött efter jobbet!

börjar två idag till 22.15!

hör av mig senare

puss

2008-10-14 @ 10:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0