Crash bang

Det var nu dags att flytta akvariet äntligen. Jonas hade varit och hämtat möbeln och i går kväll började jag att tömma och plocka ur fiskarna och fixa. Crash bang låter det mitt i allt. Jag har gjort det igen, en Tina! Jag tappa doppvärmaren i golvet som gick i väldigt många små små bitar. Så idag fick vi åka till Bromma zoo för att handla nytt. Passa på att köpa lite nya fiskar också, en Sune bla (en röd kampfiskehane). Och Jonas hittade ett till akvarium han vill ha. Vi kanske åker och tittar på det imorgon. Vi ska ju i framtiden ha ett större fiskakvarium och ett fisk/ödleakvarium.

Igår var jag inne i stan och träffade en kompis som jag inte träffar alldeles för ofta. Hon har fått barn, en tjej som nu är 6 veckor gammal. Och hon var ljuvlig att hålla i. Jag kommer verkligen ihåg när Elias var så liten. Det var en magisk tid. Och jag kommer också ihåg alla som hade större barn som kom och tittade och sa att åhh va fort det går, herregud har min varit så liten. Och nu är jag där själv, det är min som är den stora och jag som puttinuttar dom små. Herrejisses.

Elias har tagit massa fler steg idag!!

Igår kväll kom Nicole med goa muffins och gjorde kvällen trevlig. Nu ikväll kom Jessica, hon hade med sig kakor och julmust, och hon gjorde även denna kväll trevlig. Tack för att ni kommer och göra min annars så trista hemmadagar lite ljusare.



Kommentarer
Postat av: camiillaaaa

hej Tina va roligt så du bloggar oxå :) vad fin blogg - å du har gift dig å alllt :) vi måste ses nån dag på fika kram på dig . :)

2008-10-31 @ 19:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0