Gasgratäng

Till middagen serverades det broccoligratäng. Det har framkallat lite gaser hos min familj. Tur att vi inte haft nå gäster ikväll. Det hade blivit så fnittrigt då.

Idag kom min pappa och fikade. Vi promenera ner till ÖB och shoppa lite. Elias har lärt sig och vinka nu. Han vinka till var och varannan vi gick förbi. Stora killen!

Har funderat på om man kanske skulle skaffa sig ett gymkort. Lixom sätta ner foten och rycka sig i kragen. Inte gnälla utan göra slag i saken. Är ju som sagt inte så speciellt förtjust i mina sk kärlekshandtag. Det är inte så att jag behöver banta eller gå ner i vikt utan trimma kroppen lite. Få lite bättre former, kanske få tillbaka lite rumpa och stärka upp mina muskler. Ju mer jag tänker på det ju vettigare låter det. Lixom bara att göra't. Har ingen direkt ursäkt tycker jag. Då va det bestämt. Jag ska börja träna!

Imorgon åker vi hem till far min. Så det så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0