Kan själv

Nu har jag varit med Jess. Tänk att vi hade trevligt också. Postade min Traderaauktion först, sen gick vi en liten runda. Lyckades hitta ett par jeans på Gina som jag faktiskt gillade. Och med en så snäll mamma jag har som gav mig ett byxbidrag så köpte jag do omedelbums. Skönt att kunna ha lite byxor. Nicole kom och mötte upp oss, vi köpte oss bulla och knalla hem för fika och bebisleka.

Elias har börjat äta själv mer och mer. Ni vet, han är stor kille och kan själv. Han är väldigt duktig på att göda sig själv, men det brukar hamna en hel del brevid. Så här lycklig kan man vara för lite mat.



Imorgon ska vi äntligen på babysim. Förra veckan va Elias sjuk och veckan innan va det uppehåll så nu ska det bli så kul att få hoppa ner i baljan Yeay!!





Kommentarer
Postat av: Hillbillybaby

Jiiiiiiises han blir bara mer och mer lik Jonas! =)

2008-10-22 @ 16:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0