Mässa!

Trött som en tok! I mina mått mätta så har Elias börjat gå upp FÖR tidigt, vid sju. Och då säger alla att men så är det med småbarn, sovmorgon, mina barn går upp 5-6. Och iof är jag glad att han inte går upp SÅ tidigt, men ändå. Sju är tidigt. Åtta är okej. Så nu är jag så himla trött på kvällarna för även om Elias går upp tidigare varje dag så går ju inte jag och lägger mig tidigare, jag är uppe lika länge som tidigare.

Elias tar bara mer och mer steg. Så jädra läckert att se. Han e lixom underbar min grabb =)

Imorgon ska jag gå på UnderBaraBarn mässa på Älvsjö. Jag och Nina och inga barn. Ska bli riktigt väldigt trevligt. Äta mat i lugn och ro, strosa utan att ha nån vagn att se efter. Ska bli jätteskönt!

Kommentarer
Postat av: camiiilllaaa

absolut vännen :)

vi kan ses i veckan .,

såg dessutom att du ska på mässan jag med :) vi kanske vinkas där =P :)

kraaaamaaar

2008-11-01 @ 08:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0